vrijdag 10 december 2010

Building Bridges

Betrokkenheid is een mooi iets. Ik bedoel, als niemand zich betrokken zou voelen, zou er nooit iets gebeuren, moet je maar denken. En hoewel het waarschijnlijk grote onzin is, word ik toch blij van het idee dat mede door mijn opmerkzaamheid, er nu eindelijk spijkers met koppen geslagen zijn. 

Herinnert u het zich nog? Het was een paar weken geleden dat ik onderstaande foto plaatste onder het kopje 'Bridge on the Edge'.


Het is op de foto niet zichtbaar, maar deze paddenstoeltjes groeiden op het karkas van de brugleuning, waarvan bijna alle palen waren weggerot door jarenlange blootstelling aan het wisselvallige weer in Nederland. Nu was dat al best een tijdje zo, maar slechts een paar weken nadat ik deze foto maakte, liep ik weer over de brug, maar dit keer was er geen paddenstoel meer te bekennen!

Ja, het is heus waar, de brug is gerepareerd. De verrotte houten palen zijn vervangen door nieuwe! En dat in deze kou. Respect voor de medewerkers van de gemeente, petje af, spreekwoordelijk dan, anders krijgen ze koude oren.

3 opmerkingen:

  1. Nee joh, ik zei toch: ik beeld me alleen maar in dat ik er iets mee te maken heb gehad... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh! ;-)

    Volgende keer doen, feels good! (ik heb t ook eens gedaan, fijn als je dan ziet dat er naar de mensen geluisterd wordt :))

    BeantwoordenVerwijderen