vrijdag 22 oktober 2010

Hollands Glorie en Haagse Bluf

Vandaag was ik aan het werk in het centrum van Den Haag. Ik mocht mezelf 'styling manager' noemen, wat in de praktijk neerkwam op een dag ouderwets multitasken met flink wat in de Haagse Bluf.

De ruimte en de kleding bekijken, wat laatste kleine dingen oplossen, de modellen ontvangen, formulieren laten tekenen, overleggen met de cameraman en de andere aanwezigen. Make-up en haar moesten de modellen zelf doen en ik zou ze daarin aansturen, maar ik had voor de zekerheid mijn werk-koffer meegenomen. Dat bleek een goede zet, want uiteindelijk kwamen mijn spulletjes nog goed van pas! Een viertal designers hadden kleding ter beschikking gesteld, die ik de modellen mocht aantrekken. En alsof dat nog niet genoeg was, pakte ik tussen de bedrijven door mijn fotocamera erbij en schoot wat behind the scenes foto's.

Een werkdag zoals ik ze graag heb; een goed team, een fijne sfeer en lekker hard werken, met hier en daar een flinke dosis humor en ongein! Van dat laatste ziet u hieronder een klein voorbeeld....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten