zondag 31 oktober 2010

Herfstvakantie?

Deze week was het herfstvakantie in mijn regio. De perfecte week om af te spreken met vrienden en familie die op school zitten, een studie volgen, in het onderwijs werken, noem maar op.

Vol weekje, voor mijn doen. Ik zit dan ook met een gonzend hoofd achter mijn computer, te bedenken waarover ik nu eens een blog zal schrijven, waar ik moet beginnen met vertellen, maar ik kom er niet helemaal uit. Hier dus een hele korte samenvatting van mijn herfstvakantieweek in vogelvlucht.

Dinsdag: de hele dag gezelligheid met de Wilde Wijven bij mij thuis, met veel thee en lekker eten.
Woensdag: kledingconcepten bij elkaar shoppen, en 's avonds heel hard repeteren met The Amsterdam Vocals.
Donderdag: naar NEMO (incl. herfstvakantiedrukte) met E. en M. en hun kids.
Vrijdag: de stad in met een I., lekker lunchen, veel kletsen en een beetje winkelen.
Zaterdag: naar Hoorn voor een gezellige avond met mijn vader en zusjes.
Zondag: repeteren in het Pakhuis voor de toneelvoorstelling waar ik aan mee doe.

Tussendoor natuurlijk nog de 'normale' wekelijkse bezigheden en ik ben ook nog gaan hardlopen!
Ja ja, Vliegend Hert hupte zaterdag weer een rondje op haar oranje hoeven! Hoewel ik nog steeds niet echt het idee heb dat het allemaal vanzelf gaat, kan ik niet ontkennen dat ik al heel wat bereikt heb sinds ik in augustus begon met lopen, wat ik nu ren kon ik toen echt nog niet.

En nu is de 'herfstvakantie' weer voorbij. Morgen krijgen we de bladmuziek voor Korenslag - eindelijk - en ga ik dus heel hard oefenen voor de opnamedag over anderhalve week! Woei, spannend!

Fijne week allemaal, ik plof nog even lekker op de bank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten