woensdag 20 oktober 2010

Rode laarsjes voor de regen

Sinds vorige week komt op verschillende websites de nieuwe banner van het Groene Hart voorbij. Het Groene Hart, wat is dat? Volgens de website: Het Groene Hart is een uniek groen gebied midden in de Randstad. Vanuit hartje Utrecht, Den Haag, Rotterdam en Amsterdam ben je in 15 minuten fietsen al volop in het groen.
Oh ja, dat Groene Hart!

Sinds 2009 werk ik met enige regelmaat samen met het bedrijf dat het Groene Hart promoot. Er hebben foto's op websites en in tijdschriften gestaan, in een kunstig gemonteerd filmpje zweefde ik met een stel andere mensen onder een koe (huh? ja, een koe) over het internet en deze zomer heeft mijn foto zelfs op billboards langs de Nederlandse snelwegen gestaan. Omdat we op Madagascar waren heb ik dat zelf helaas niet kunnen zien, maar het blijft leuk!

Billboard Groene Hart zomer 2010 - foto: Pierre Crom


In de lente en zomer van 2010 en nu ook weer in de herfst heb ik als model meegewerkt aan de video-opnames van reclame banners, die het Groene Hart onder de aandacht willen brengen en laten zien wat er allemaal te doen is. Het is altijd hartstikke leuk om te doen en ik vind het heel gaaf om mezelf voorbij te zien wandelen op internet.

Maar ja, in de lente en zomer was het ontzettend lekker weer. Tijdens de opnamedag voor de herfst was het ook echt herfstweer, het waaide hard en regende de hele dag! Gelukkig was ik voorbereid en met mijn paraplu stevig in mijn handen en vol overgave in plassen stampend met mijn rode regenlaarzen trotseerde ik dapper al het natuurgeweld.

Aan het eind van de dag was ik wel een tikkeltje verkleumd, ik geef het toe, maar het resultaat is weer leuk! Ik heb een paar screenshots gemaakt om te laten zien....best leuk toch, dat Groene Hart?


Herfstbanner Groene Hart - copyright Merge Media

Geen opmerkingen:

Een reactie posten