dinsdag 30 november 2010

Doucheritueel

De titel van dit blogje roept misschien verwachtingen op over waar het over gaat.

Als dit een beautyblog zou zijn, zou je nu een filmpje kunnen verwachten met producten die ik onder de douche gebruik, hoe je het beste kunt scrubben of waarom het goed is om je haar als laatste met koud water te doorspoelen.

Dit blogje zou ook kunnen gaan over welke liedjes ik onder de douche zing, in welke volgorde ik me afdroog of hoe vaak ik rondjes draai onder de douche voor ik hem uitzet. Dat zou een beetje een raar ritueel zijn, maar had had gekund!

Nee, dit ritueel heb ik niet eens zelf bedacht. Onze rode kittycat heeft dit ritueel in het leven geroepen. Ze heeft een drinkbakje en ze mag met regelmaat uit de kraan drinken, maar blijkbaar heeft ze een voorkeur voor warm water, en dan het liefst direct uit de douche... Nooit gedacht dat een voorkeur voor warme drankjes (warm water, thee, ik zie een link) ook aanstekelijk werkt...voor katten.

Dus, dit is wat er zo ongeveer dagelijks gebeurt als ik onder de douche sta....


4 opmerkingen:

  1. Dacht dat ik de enige was met zo'n maf huisdier, haha. Wief heeft ook een voorkeur voor warm water slurpen uit de douche. Gaat vaak voor de douche zitten en dan richt ik met mijn handen een paar stralen naar haar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat doe ik ook vaak, of ik steek mn been uit zodat daar wat water langs loopt....
    Ach, tis wel gezellig en schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, gezellig he! Gekke beesten ook :)

    BeantwoordenVerwijderen