vrijdag 26 november 2010

Ready, steady, shoot!

Gisteren was ik aan het werk in de Rooms-Katholieke kerk in Werkhoven. Styliste Marloes van der Horst had een shoot georganiseerd als opdracht voor haar stylingopleiding bij B Academy. Samen met fotografe Ingeborg Lukkien en model Elyse (All-Models) heb ik hard gewerkt om een mooi resultaat neer te zetten, maar we hebben ook een ontzettend leuke dag gehad! Tussen de bedrijven door maakte ik wat behind-the-scenes opnames en heb daarvan een filmpje geknutseld.

In verband met auteursrechten enzo moest ik het oorspronkelijke muziekje uit het filmpje halen, helaas. Paolo Nutini's New Shoes was de soundtrack van de dag en dat nummer paste ook erg goed bij het filmpje, maar om nou voor de rechter te moeten verschijnen om dat aan jullie te laten horen... Via de audioruilfunctie op Youtube heb ik er een ander muziekje onder gezet, maar je kunt het geluid altijd uitzetten en zelf New Shoes opzetten, als je zin hebt om moeilijk te doen....haha.

Dus! Hier een kijkje achter de schermen bij de shoot van gisteren!




Op het geluid moeten we nog even wachten blijkbaar, ach ja, zonder geluid is 't ook best leuk... :)

2 opmerkingen:

  1. aaaaaah super leuk! Jammer v/d muziek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja jammer he, ik vond het er zo goed bij passen (en we zongen het zo leuk, vind je ook niet?)! Zet het geluid van t filmpje maar eens uit en draai dan tegelijkertijd dat nummer, past er precies bij!

    BeantwoordenVerwijderen