vrijdag 19 november 2010

Sky over Osdorp - sun paints the clouds

Mrrrauw, hier ben ik weer! 



Een paar avonden geleden was het ontzettend mistig, maar voordat de wolken voor mijn raam kwamen hangen was er een prachtige zonsondergang te zien. Ik wou dat ik een potje verf had waarmee ik de randjes van mijn bank lichtgevend kon verven! Maar ja, Martijn en Marjolein zeggen dat het mijn bank niet is en dat zij het niet willen, flauw! Gelukkig ben ik een creatieveling pur sang en werk ik zo vaak ik kan aan de bank, nog een paar jaar krabben en mijn project zal voltooid zijn, ik kan haast niet wachten, prrrr.

Nou goed, de foto's dus.

Je ziet dat het al een beetje heiig wordt bij de Schipholkrabpaal.




Deze wolk ziet eruit als een heerlijk zacht kussen, daar zou ik graag een dutje op doen!

 

En hier de zonsondergang en de wolken met lichtgevende randjes. Gaaf!






 Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten