dinsdag 23 november 2010

Wij willen wild! (2)

Welk koor de wildcard voor de halve finale van Korenslag gekregen heeft is inmiddels bekend. Maar eigenlijk kan ik er nog niets over zeggen, want de komende drie zaterdagen zijn er nog uitzendingen van de kwartfinales op tv. En dat terwijl vandaag de eerste halve finale wordt opgenomen (met de winnaars van de eerste drie afleveringen). Sterker nog, na aanstaande vrijdag zijn alle opnames voor Korenslag alweer voorbij, terwijl de finale pas op 1 januari uitgezonden wordt.

Best lastig, want eigenlijk kan ik dus pas over drie weken zeggen of wij wel of niet de wildcard gekregen hebben. Nou goed, aangezien ik niets wil verklappen zal ik er op mijn blog niets over zeggen tot het officieel mag...

Op 11 december wordt de laatste kwartfinale uitgezonden, nog even geduld dus!
Tot die tijd kun je je vermaken op de site van Korenslag, waar na elke aflevering heftige discussies ontstaan over welk koor had moeten winnen, erg vermakelijk (en het was erg leuk om zoveel positieve reacties over ons koor te lezen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten