maandag 22 november 2010

Handen omhoog....

Op haar kousenvoetjes sloop de prinses de trappen af, opende voorzichtig de deur en verliet stilletjes haar ivoren toren. Haar longen vulden zich met frisse avondlucht, ze zette de ene voet voor de ander op de koude straattegels en zo begon haar avontuur....

In feite was het de lift waarmee ik de 12 verdiepingen afdaalde en wandelde ik zonder enige voorzichtig- of stilligheid de deur uit, met mijn in groene sneakers gestoken voeten. Want potverdriedubbeltjes, vanuit onze flat heb je een panoramaview van het zuidoosten tot het noordwesten, maar de inmiddels al niet meer volle maan staat in het noordoosten!

Gewapend met mijn camera met grooooote lens ging ik dus op pad om de maan te schieten. En toen ik eenmaal buiten was, besloot ik daar niet te stoppen en ik speelde met lange sluitertijden tot ik mijn vingers haast niet meer voelde van de kou.

Ziehier het resultaat!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten