zaterdag 27 november 2010

En toen was er (weer) licht

Ja ja, het heeft maar bijna een maand geduurd voordat ik deze lastige situatie oploste. Een maand, jemig, wat lang, zul je misschien denken. Ik vond het nog redelijk snel, gezien ik mijn vorige afzuigkaplampje gewoon nooit vervangen heb toen hij stuk ging.

Nee, ik ben op z'n zachtst gezegd niet zo ondernemend ingesteld wat dat soort dingen betreft. Mijn vorige afzuigkap zag na jaren duisternis opnieuw het licht dankzij Martijn en hoewel ik deze keer zelf het lampje heb gekocht en vervangen, was hij degene die het kapotte lampje eruit haalde, zodat ik wist welk type lamp ik moest kopen. Tsja. Ach. Wat zal ik zeggen....

...ik denk dat ik gewoon een betekenisvolle stilte laat vallen...

En toen was er (weer) licht


...want hoe het ook zij; feit is dat de afzuigkap nu weer licht in mijn pannen schijnt, hoera!

2 opmerkingen: