maandag 15 november 2010

Sky over Osdorp

Dit is Toetsie.


Elke dag bekijkt ze de wereld vanaf haar vensterbank in onze ivoren toren. Het gebeurt regelmatig dat ze naar me toe komt lopen, me op mijn schouder tikt en zegt: Moet je die prachtige lucht eens zien, is het niet geweldig? Kun je er even een foto van maken?

Hoe zou ik die poezelige kraalogen van haar kunnen weerstaan? Dus natuurlijk pak ik braaf mijn camera erbij, schroef de telelens erop en vereeuwig de prachtige luchten die Toetsie zo zorgvuldig selecteert. Ze wil ze graag met jullie delen, dus dit is het begin van een nieuwe categorie: Sky over Osdorp.

Hier de vangst van vandaag....







4 opmerkingen:

  1. Oh echt, toen ik bij jou was, besefte ik me weer hoe erg ik het mis om zo hoog te wonen. Ik geloof dan ook dat ik dit een leuke categorie ga vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hoog én niet omringd door andere hoge flats én met weids uitzicht (stadsrand zeg maar)! Anders was er nog niks te zien natuurlijk....
    Ik zal Toetsie vragen goed op te letten voor je, ze doet graag haar best voor mede-lucht-liefhebbers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik woonde in Groningen toen ook aan de stadsrand, mooier kun je het inderdaad niet hebben. Volgens mij staat er nog wel een foto op FB van, hoewel je het uitzicht daar niet echt goed ziet.

    Bedank haar maar namens mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hebbes: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs333.ash2/61311_152712551418646_100000397065813_319729_3742805_n.jpg

    BeantwoordenVerwijderen