woensdag 10 november 2010

Lights, camera....ACTION!

Dankzij de moderne technologie kan ik dit blogje online laten verschijnen terwijl ik zelf in Hilversum ben, is het niet geweldig?

Op dit moment is het een drukte vanjewelste in studio 24 in Hilversum, waar Vocalgroup Catch, ZO! Gospel Choir en The Amsterdam Vocals vanavond de eerste uitzending van Korenslag opnemen. Ik stel me zo voor dat we heen en weer gedirigeerd worden door onze koorbegeleider, van de kleedkamer naar de studio, van de kantine naar de stylist, und so fort und so weiter.

Ik zie het al helemaal voor me. Wie zijn er allemaal? Alle leden en dirigenten van de drie koren, presentator Marc Dik, de juryleden Janke Dekker, André Bijleveld en Maik de Boer, de bekende zanger(es) met wie we de weekopdracht gaan zingen, alle medewerkers van het programma, de cameramannen, geluidstechnici en weet ik veel wat voor mensen er allemaal nog meer in een studio werken. Oh en iemand met zo'n klapbordje, je weet wel, die dan voor elke take voor de camera springt. Of...eh...dat is alleen bij films zeker. Ach, het is mijn fantasie, ik denk er gewoon een klapbordje bij!

Zaterdag kunnen jullie zien wat we ervan gebakken hebben....maar voor nu:
Lights, camera, ACTION! 

Foto: Gator.nl


Update 11-11-10: Ik mag nog niets verklappen over hoe het gisteren gegaan is, daarvoor moeten we echt wachten tot na de uitzending zaterdag! Maar ik wilde jullie wel graag vertellen dat er geen klapbordje was, dus ik ben blij dat ik die er zelf maar bij bedacht had!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten