donderdag 18 november 2010

HMH - not just yet

Helaas, helaas, we staan maandag niet in de HMH te schreeuwen voor cultuur, iemand anders kwam als winnaar uit de bus. Ons HMH-debuut stellen we dan nog maar een beetje uit (hihi).

Hoewel ik onze invulling (het arrangement van Marieke uitgevoerd door The Amsterdam Vocals) zelf eigenlijk leuker vind, wens ik Maurice veel plezier maandag in de Heineken Music Hall. Gefeliciteerd, ga ervoor! Het doel blijft hetzelfde; stop de culturele kaalslag!


Ik spaar mijn stem nog even, je weet maar nooit of we de wildcard voor de halve finale van Korenslag krijgen, dat wordt over een paar dagen bekend gemaakt! En als we de wildcard niet krijgen? Dan gaan we weer met veel plezier verder aan alle nummers waar we dit seizoen aan begonnen waren. Ze liggen al een paar weken in de kast en eerlijk gezegd heb ik best wel veel zin om me weer op die mooie, moeilijke a-capella stukken te storten! So yeah, we zien het wel, de HMH gaat dit keer helaas aan onze poezelige neusjes voorbij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten